Dålig på bloggfronten

Aha, du var det alltså fyra dagar sen jag skrev sist och om ärligheten ska fram har jag glömt att skriva och dessutom haft ganska fullt upp.

I lördags var i alla fall ett gäng på gröningen och hade rajtan tajtan, det var väl trevligt må jag säga. Drog hem med Pauken vid kvart i ett typ och vi somnade vid två, sen redig slappedag på söndagen.
I måndags, alltså igår, hade vi slutsändning på ljud och det gick väl lite sämre än väntat men helt okej. Ljud är skoj och ligger nu på min välja-list tillsammans med rörlig bild och text. Foto och graf var det jag trodde jag skulle falla för, men icke. Och expo ska vi inte tala om, det pallar man inte gå ju, känns IG, haha. Förlåt alla ni som vill välja det, men jag vill gå högskola också, kan man väl inte om man väljer expo?

Idag hade vi nationellt prov, orkar inte säga mer än att det gick hyffsat. Sen hade vi två flummiga lektioner kvar, mattelärare flög i taket där en stund. Tror han sa håll käften åt oss två eller tre gånger, haha. Sen var det bara hem och vara och efter det solning och sista träningen innan sommartiderna sätter igång. På söndag är det även värdinnemöte eftersom jag ska sitta i kansliet så jag får gratis träning.

Imorgon är det Valborg och då ska vi vara några stycken samlade utomhus och ha trevligt med våra engångsgrillar och jag ska också köpa marshmallows (hur fan stavas det?) och annats mums man kan grilla. Vad kan man grilla föresten, förutom mat? Asså typ snacks?

Jaja, nu har jag gått igenom i princip alla dagar kortfattat.

Kommentarer
Postat av: Lou

Svar: Den första låten tycker han passar in ja, den andra är hur jag känner det.

2008-05-01 @ 16:45:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0