Ensam hemma

Igår var jag ensam hemma så det kom ett par kompisar och vi gick till mango, sen kollade vi på "Se upp för dårarna". Sen gick dom hem och jag var uppe ganska länge fast jag var trött. Så därför vaknade jag halv två idag, men det var verkligen riktigt skönt att sova ut. Jag är ganska ensam hemma just nu också, pappa ligger och sover i källaren, det är det enda. Annars är mamma i DK, Oscar i Malmö och Erik hos Ninas mormor på 70-årskalas. Klockan fyra ska jag hoppa in i duschen så jag är lagom färdig tills pappa vaknar och han kan ta hand om hundarna. För ikväll ska jag ut och äta sushi med Pauline sen ska vi sova över.

Föresten så ska jag färga mitt hår när jag får mitt studiebidrag, såhär, fast mindre gult och lite med ljusbrunt. Ska liksom först bleka, sen färga ljusbrunt och efter det bleka slingor i håret.

image117

Kommentarer
Postat av: LOU

Fint!

2008-04-12 @ 16:27:40
URL: http://haringenbloggförtillfället.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0