God förmiddag

Hejhallå!
Jag är så himla dålig på att uppdatera, men jag har verkligen ingen lust. Sen om man inte har något att skriva om är det sjuk onödigt.
Men igår så va i alla fall jag och älsk, vi stack till willys och sedan hem och pratade och sånt. Efter det så skulle vi kolla på film men båda var så trötta att det gick verkligen inte. Hjälper ju heller inte om man vill piggna till och ligga och kittla varandra på ryggen, haha.

Vi vaknade typ vid halv elva idag, men gick upp kvart över elva och åt frukost. Sen skulle vi egentligen solat, men jag hade ingen lust att ta mig dit sen hem sen till stationen. Så hon lämnade mig, eller kanske tvärtom?

Ikväll så blir det Ekebo, men det lär inte bli så mycket drickande för vi har inte fått tag på något. Får bli sånnahär 2,25% cider, haha. Men vad ska man göra? Det kan ju hända att det löser sig också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0