Godnatt

Ja typ, ska i alla fall snart lägga mig till sängs, även om jag inte ska sova. Ska bara lägga mig och kolla på tv. Jag fick värsta dampet, nä men, jag tyckte jag hade ätit lite väl mycket idag så jag spydde upp kvällsmaten. Ville verkligen bara få upp det och jag vet inte varför. Fick någon attack när jag var ute med hundarna. Just nu vill inte mitt liv funka som det ska, för jag är pank och orkar inte med skolan. Dessutom känns det som jag är utanför på något sätt, som om folk tycker jag är jobbig. Men jag orkar inte bry mig, seriöst.

Imorgon ska jag sova till halv åtta för jag ska cykla till skolan, min cykel funkade nämligen när jag skulle på träning. Sen på torsdag är det äckligt nationellt prov i engelska som jag inte orkar med, skrivövningarna är helt okej men orkar inte med hörövningarna. Sen får vi tillbaka novellen imorgon och jag kommer nog bara få G känns det som. På fredag måste jag göra klart min jävla graf också, känns som min lärare är sur på mig eftersom jag har varit så seg. Men bara jag får G på kursen blir jag glad, jag menar... alla min uppgifter utom 2 stycken har varit klara i flera månader, har bara inte orkat gå in på graf och fixa mina sista uppgifter.

En sak som är positiv är ju att vädret börjar bli vårigt nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0