Hård träning

Ja nu ska jag ligga i hårdträning, tränar hellre hårt och äter vad jag vill än snåla på maten för att slippa  träna. Mat är underbart gott så man vill ju gärna unna sig då och då (hrm, då och då var det?) Haha. Nej, men jag har kört två jobbiga pass nu två dagar i rad, mycket kondition och så. Jag måste ju vara snyggt vältränad inför bikinisäsongen, lår, mage och rumpa ska tränas rejält. Snyggt med snygg rygg med, hehe.

Nej, men nu låter jag som en träningsnarkoman. Kommer säkert tröttna på det, men det är sju veckor kvar så jag ska nog lyckas hålla humöret uppe. Sen hela sommarlovet då också så man inte sunkar ihop.

Är svettig och hungrig så det ska dövas med dusch och mat, observera mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0