Inte ansluten

Skulle starta datorn runt halv sju tiden och då funkar inte internet, försökte på alla möjliga sätt att få tillbaka det. Men sen fixade pappa med routern så nu funkar det och har gjort i sisådär en timme. Var nyss ute med hundarna och nu sitter jag här och är rätt så varm, för mitt rum blir jättelätt varmt. Borde öppna fönstret snart känner jag, om jag inte vill bada i mitt eget svett.

Just nu är mitt hår sådär volymigt, lockigt snyggt och det passar ju sig när man ska sova? Nej, verkligen inte. Varför ska man alltid se som snyggast ut när det är dags att sova? Usch.

Imorgon är det nationella prov i engelska, tror och hoppas det kommer bli relativt lätt. Som det verkar nu efter genomgång på tavlan kommer nog stavfel bli en bagatell, möjligtvis att jag har fel på grammatiken en aning för det är inte min starka sida om man säger så.

Nu ska jag alldeles strax lägga mig i sängen och kolla på något program.
Nighty night.

image124

Föresten, stora hälsningar till mamma om du läser! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0