Klädbehov

image132
Haha, sitter just nu och lyssnar på en nork fyllelåt, men man kan digga lite i alla fall. På tal om digga och dans så dansade vid linedans och bugg på idrotten idag, det blir vad man gör det till. Så jag och Angee dansade som dårar och sumobrottare och gud vet allt. Sen var det bara SO kvar och den lektionen gick snabbt som satan, haha, gud och satan på samma rad och en gång till. Efter det åt vi och satt kvar ett tag. Sen stack jag hem och städade, nu väntar jag på att Pauline ska komma hit.

Jag är i ganska stort behov av kläder, behöver i alla fall något nytt i garderoben. Jag har haft tur med pengarna nu ett tag, så fort dom tar slut så får jag på något vänster lite nya, så har aldrig varit HELT pank denna månaden. Senast idag hittade jag en trisslott i pappas papperskorg när jag tömde, kollade för säkerhets skull och där var 50 kr. Så jag ska sticka till Willywonkan med Pauline sen och köpa en ny triss och ta ut 25 kr. I alla fall, det jag helst vill ha nu, som ligger högst på listan, är ett par chinos och ett par ballerinaskor. Chinos eller "gubbyxor", som jag säger, är riktigt snyggt. Ballerina vill jag ha för dom andra är slitna.

Imorgon blir det grillning och stohej på gröningen med klasskompisarna, det ska bli småtrevligt. Hoppas bara att det inte regnar, för vädret ska bli sämre nu i helgen. Varför just när man är ledig?

Kommentarer
Postat av: Lou

Jag skulle också vela ha nya kläder. :D
Love you, honeypie (L)

2008-04-26 @ 18:03:05
URL: http://haringenbloggförtillfället.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0