Klagoinlägg

Idag kom jag upp i tid och slapp stressa och det är ju skönt. Iväg på ljudlektion där det blev fett flummigt och jag blev så jävla irriterad när vi skulle sända så jag kände att jag bara ville skrika och springa därifrån, dock fult om jag hade gjort det. Sen var det lunch och efter det svenska där jag, Hanna och Hezha bara satt och snackade eftersom vi var klara med vårat. På matten lekte vi någon rolig lek som jag inte orkar förklara.

Och ni vet det myggbettet jag snackade om igår? Det såg ungefär ut såhär när jag vaknade: Jag hade fått ca 7-8 "myggbett" till, helt svullet i knävecket och det kliar och har sig. Jävligt jobbigt, jag som ska simma imorgon. Får se till att hålla mig under vattenytan typ hela tiden. Om det inte blivit bättre tills på måndag så måste jag till syster. Tänker nog leta på internet vad det kan va för något.

Förutom detta, så är jag jävligt besviken på mig själv. Skulle plugga när jag kom hem men somnade istället. Vaknade klockan åtta och kände att jag hade kunnat sova natten lång utan någon pluggpaus såhär. Jag är så slö i skolan från och till. Längar enormt efter sommarlovet, bara 54 dagar kvar. BARA! Nej, det är ju evigheter. I alla fall om tiden går sakta.

Jag har också en fet känsla av att inom en vecka om något dåligt hända, vad har jag ingen aning om. Men något i skolan eller något som har med mina föräldrar att göra. Sånna känslor är jobbiga att ha, man kan leva utan dem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0