Läggdags

Nu ska jag gå och lägga mig, för att kolla på tv. Är aningen trött faktiskt, men det är skönt för snart är det fredag och jag längtar efter en lugn helg. Det blev inte så mycket SO-plugg ikväll, men ska nog läsa på lite och så.

Var med Pauline i stan idag i alla fall, blev inte så mycket köpt. Vi pratade mest och fikade och så, sen hängde jag med henne en sväng hem och beställde soltid. Så nu är jag snäppet brunare, men vill bli mer. Så ska nog sola på söndag igen, huden måste i alla fall vila lite. Sen blev jag och modern erbjudna att sitta i receptionen, vilket vi tackade ja till. Vi behöver sitta där minst 10 gånger på en termin så får vi gratis träning och det är skitbra.

Nej, men natti natti på er <3

Kommentarer
Postat av: Lou

Du vet väl att arbetet ska lämnas in på fredag och att det är redovisning nästa fredag igen? Allt måste vara klart imorgon för inlämning. :)

2008-04-10 @ 00:14:46
Postat av: Mia

god natt å sov gott

2008-04-10 @ 00:17:33
URL: http://mariat80.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0