Leka med Pau

Igår var jag med Pauline och åt sushi, gott som fan. Sen gick vi en runda vid hamnen satte oss och väntade på hennes kompisar och så. När dom kom frös vi ganska rejält så vi tände upp en eld, haha. Niku och Mahmoud brött massa brädor och sånt skit, sen ställde dom öl uppe på och vi bara, nej ta bort det. Sen gav jag min sprayflaska till en utav dom och sa att dom skulle prova spraya, men jävlarna kastade i den så det small som fan. Sen kom polisen och vi bara shit. Men dom ville bara prata med oss, haha.

Sen stack vi hem till Pauline och så sov jag där. Vi har bara slappat idag och varit ute och gått. Snart ska vi till Willys innan det blir för kallt, sen ska hon sova här för hon har polaker hemma hos sig som arbetar så hennes rum skakar.

image118

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0