Lever jag?

Äh, det känns inte som det. Jag är sjukt jävla trött alltså, väldigt väldigt. Men i alla fall så hade vi ljud idag i skolan och var andra gången. Vi fick sända i radio och det var mycket roligare än förväntat, nästa gång ska vi bara hitta på lite mer att snacka om dock. Längtar nästan lite tills nästa gång vi sänder, haha. Jag har väldigt svårt för att bestämma mig med valen och sånt. Ena stunden vill jag det, andra det. Men det ligger i alla fall mellan tre ämnen och det är Rörlig bild, Text och Ljud (om ljudkursen är någon när vi är klara med den om 4 veckor)

Efter skolan åkte jag till badhuset och väntade en halvtimme på My och Daniel, men dom kom till sist. Så gick vi och fixade oss för simningen och jag pallade bara 20 längder, men skitsamma. Nästa gång ska jag fanimej göra 50. Sen kom jag hem och fixade mat, när klockan blev något runt halv nio och jag kollade på min inspelning kunde jag inte fokusera på bilden alls, utan jag var tvungen till att "vila ögonen". Det gjorde jag dessvärre fram tills för 50 minuter sen. Då fick jag städa Klimpens bur (inte trevligt när man är nyvaken) och gå ut med hundarna.

Snart kommer jag piggna till känner jag. Men jag ska hämta ett stort glas vatten nu sen skicka alla graf-uppg till mig själv så jag kan öppna upp i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0