Onsdag

Kunde inte komma på en bättre rubrik. Jag är i alla fall hur trött som helst ju nu så efter detta inlägget däckar jag nog. I all fall så har dagen forit fram som en raket med svenska, engelska, matte och datorkunskap. I datorkunskap hade vi prov och det var faktiskt enkelt. Konstig nog tycke jag G-uppgiten var svårast. Sen cyklade jag hem, läskigt värre när jag cyklar för jag får verkligen pollenattacker. Värst var i morse när det är uppförsbacke nästan hela vägen, bokstavligt talat är det uppförbacke halva vägen. Min näsa rann, mina ögon rann och svullnade, min hals svullnade så jag knappt kunde andas och plus att mina öron frös. Jobbigt, jobbigt, jobbigt. Jag fick andnöd när jag skulle hem också och då är det nästan bara nerförsbacke, det suger. Ska till läkaren så jag får någon bra och receptbelagd medicin för allergi och pollentabletter hjäpler inte alls. Föresten är pollen ett ganska fult ord, haha.

När jag kom hem så låg jag ute på altanen och pluggade till ljudprovet och det tog inte långt tid att lära in sig det. Skulle egentligen tränat idag, men jag somnade som vanligt så det blev inget, missade solnigen också. Så vi får se, jag kanske solar i helgen istället.

Nu ska jag gå och lägga mig, så natti på er <3

Kommentarer
Postat av: Lou

Svar: Nejdå, det har han inte. Men ibland känns det som det är det han vill. Att vänskapen liksom är nog och att han kan göra vad han vill bara för det. :/

2008-04-25 @ 17:34:42
URL: http://haringenbloggförtillfället.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0