Rastlös

Sitter här i mina träningskläder för tillfället, varför? Ja, det vet jag knappt själv. Louice skulle kommit för en timme sedan men det verkar vara ett telefonsamtal som uppehåller henne, får ringa henne sen. Annars sitter jag också och dricker multivitaminajuice och äter riskakor som jag grävde fram i skaferiet. Jag är extremt rastlös, så efter detta inlägget ska jag dansa vilt på mitt rum, haha, men nä, jag vet inte.

Jag är också så himla sugen på att shoppa, men jag är pank som en uteliggare. Jag blir ledsen i ögat när jag kollar på alla klädsidor och bloggar när jag ser vad folk investerar. Längtar tills jag går ut gymnasiet så jag kan få jobb och tid till att tjäna pengar.

Imorgon är det SO-redovisning och jag är ganska så väl förberedd, känns trevligt att för en gångs skull känna sig relativt säker. Vi ska då redovisa om Pearl Harbor och som jag sa till Louice, om krig inte funnits hade hälften av klassen skrivit om något annat, krig suger så enormt mycket och vi är lyckligt lottade som bor i Sverige. På tal om redovisningar och prov och så så har vi prov varje vecka i typ fem veckor framöver, känns jobbigt. Men det mesta är nationella och det kan man inte träna på ändå så.

Nu ska jag kolla på tv, so do you think you can dance får det nog bli :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0