Runda i parken

Idag har jag inte hunnit så mycket mer än att vakna, äta frukost och gå ut med hundarna. Natalie följde med mig på en runda i parken och det var hur skönt som helst, även om jag hade två dragandes hundar i andra änden av kopplet. Vi stannade på en bro och fick se något helt skitgulligt, en and med tre små andungar, så gulligt. Kommer ihåg när jag var liten och kidnappade en unge och tog hem den och lade den i en låda, sen matade jag den med äpple, haha. Det sket sig när min broder hörde att det pep från en byrålåda. Men dom är fjuttigt söta, som små dunbollar som flyter på vattnet, haha.

Inom en halvtimme kommer Hezha hit och jag är ensam hemma så slipper jag att man måste ta hänsyn till dom andra i huset. Vet inte riktigt vad vi ska göra, men jag har lust att sticka och köpa glass. Nu ska jag iaf njuta av ensamheten och ha på skyhög musik. Fniss!



Kommentarer
Postat av: n a t a l i a y

SÅÅÅÅÅÅÅ SÖTA =D

2008-04-21 @ 18:08:08
URL: http://nataliay.blogg.se
Postat av: olivoliv

haha du skulle sett när jag och filip cyklade hem från skolan och några dumma ungar i jordbodalen kastade sten på ankungarna :O ett av jävel-barnen trilla i :D:D:D det gjorde min dag :P

2008-05-01 @ 21:49:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0