Samhälle

Nu sitter jag här i skolan, är grymt trött. Vi har haft svenska och engelska och nu sitter vi och ska arbeta om Pearl Harbor, någon som har lust att göra det åt mig? Orkar inte tänka, men detta arbetet måste bli bra, typ MVG om jag ska höja mig i samhälle. Efter detta har vi bara matte kvar och jag vill arbeta ute, vi måste fråga det. För det är jätteskönt väder, nästan varmare ute än inne nu. Låt det hålla tack, inte mer snö nu.

Jag hoppas också att jag får åka till Ekebo, snälla mamma? Det är jobbigt, ångrar mig att jag blev som jag blev i onsdags. Jag som bara skulle dricka fyra cider (2,25%). Hatar att jag jämt och ständigt ska jag göra misstag. Kan det inte sluta nu? Glömsk och klumpig, det sammanfattar mig rätt bra.

Efter skolan ska jag möta Pauline i stan och vi ska byta våra jackor och kanske ta en fika. Sen ska jag köpa min kamera, längtar. Ska bli skönt med en ny kamera. Ska även försöka komma på något roligt att lura Pauline med eftersom det är för april idag, hihi.

Nej, nu ska jag "chilla" vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0