Sent uppe

Pauline ligger och sover nu, för hon mår inte riktigt bra. Själv är man upp och kan inte sova fastän man är trött, jobbigt. Så fort skolan börjar sätter stressen in och jag kan inte sova. Känner också att om jag lägger mig tidigt missar jag dagen på något sätt. Brukar bara få ca 4 timmar sömn varje natt under en skolvecka, när man egentligen ska få 8. Det är inte bra det.

Det finns inget bra på tv och ingen rolig person är inne. Sitter och roar mig med tetris som jag var beroende av innan, stör mig på att jag tog bort det på mobilen. Mycket roligare att spela där, haha. Sen hittade jag ett plektrum jag kan ta med mig till skolan imorgon när det är musik, det är göttit.

Nej, nu ska jag fortsätta att trötta ut mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0