Trötter

Idag började dagen med att jag kom en timme för tidigt, ja för tidigt, til skolan. Inte kul! Eftersom vi var lediga igår strulade min hjärna till tiderna och jag fick för mig att vi följde måndagens tider. Men Angee kom iallafall lite tidigare och höll mig sällskap, man tackar. Sen var det i princip en vanlig skoldag, eller egentligen inte. Vi hade redovisning på SO:n idag och det gick väl som förväntat, sådär lite halvflummigt. Sen satte jag och Louice oss utomhus och snackade i vänta på matten, eftersom jag skulle säga till Håkan att jag inte skulle komma till matten pga synundersökning för kötkort, och det gick bra.

Sen slappade jag hemma och stack på träning vid sju, svettades ordentligt på detta passet. Sen kollade jag på DH som var hur spännande som helst och Andra Avenyn likaså. Nu är jag ganska trött och ska lägga mig till sängs och dega framför tvn, men först måste jag svara på några engelskafrågor.

Längtar till nästa vecka också, för då ska jag fixa med mitt hår, jag kommer bli blondie, weii.

image130


Kommentarer
Postat av: Lou

Nice :D

2008-04-22 @ 23:13:40
URL: http://haringenbloggförtillfället.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0