Typ ledig idag

Ja, nu ska jag väl börja inlägget med att skriva hur dålig jag är på att uppdatera. Nja, orkar inte det direrkt.
Idag gick jag upp klockan nio och segade mig som fan, skulle varit på jobbet klockan tio men det sket sig, istället så kom jag dit klockan elva och det var okej. Mamma skjutsade mig som tur va och jag fick registrera rabattkupponger idag också, dock några andra. Fick ihop 200 kr när klockan blev halv 2. Sen gick jag till willys och efter det promenerade jag faktiskt hem med tanke på vad jag köpte på willys. Usch, måste sluta äta godis såhär, det är fettbildande och oekonomiskt. Dessutom bli min hy dålig, även om jag låter bli choklad och chips, äter väl mest gelégodis. När jag kom hem så kollade jag på Angel, två avsnitt faktiskt, börjar lida mot sitt slut nu.

Så nu sitter jag här och är rätt trött. Men jag kan inte sova, jag ska på träning klockan 7 nämligen men jag ska nog sola innan så efter detta inlägget ska jag beställa tid. Föresten, en sak som är lite kul är att jag aldrig i hela mitt liv varit på en bröllop och nu i sommar ska jag på två! Både på Paulines mammas bröllop och hennes pappas, shajs mahati som jag brukar säga nuförtiden.

Nej, men nu ska jag faktiskt kolla klart på Meet the spartans (sjuk film=passar mig), orkar inte se klart den igår, var för trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0