YEAH!

Jag säger bara som rubriken lyder. Äntligen är blogg på plats igen och hur många kommer inte skriva om detta? Iallafall så var jag ju i Göteborg nu under lovet, hos kusin Emely. Det var fett najs, fick en del inköp. Linnen, smycken och lite annat. Fick även ett par skor av min faster, svarta converse-liknande skor med vit sula. Hon har också skickat efter en bok till mig, på engelska är den dock, men det är bra. Så lär man sig!

Klockan är mycket nu, så jag ska dra mig till sängs och läsa lite. Sen ska jag sova, imorgon måste jag upp tidiga nämligen för att jag ska sy på knappar jag köpte i Gbg på min kofta, haha. Tänkte även att jag skulle cykla till skolan, men vad gör cykeln på väg hem från träningen? Jo, en ekra går av. Trevligt? Nej.

Imorgon köper jag också min kamera! Yay!

Godnatt. (Förlåt föresten, haha, jag skällde på blogg.se i min bilddagbok, men ni ha bannemej velat som fan)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0