Byta rum

Jag är så sjukt trött nu att jag kan somna framför datorn. Det är jobbigt varmt på mitt rum så det känns som jag ska svettas ut all vätska. Jag har också ont i min hals, mina ben och fötter. Här klagas det för full rulle.

Av någon konstig anledning så efter varje dag då jag har festat, brukar det bli en sån "mamma-dotter-dag", ganska så fult. Men iallafall när vi var ute med hundarna innan så disskuterade vi att vi ska måla om i Eriks gamla rum också ska jag flytta in där. Vi skulle vilja ha en öppning mellan det rummet och mitt, men vi vågar inte nämna det för pappa (han satte nämligen upp väggen helt själv)

Nu ska jag slagga på sängen och läsa eller kolla på tv. Ikväll ska jag nog hem till Linnea och har myskväll med My och henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0