CK - luften är fri

Kan jag hjälpa att jag sitter här och diggar till Chris Kanakis album "Luften är fri" ? NEJ! För jag är helt kåt i hans låtar nu, ursäkta mitt ordval. Men han borde bannemej släppa fler låtar, typ ett album till med 20 låtar. Antar att låtarna är väldigt finslipade eftersom det är så få, vilket hörs.

Kom hem från Angeetuppen klockan tio och då gick jag direkt till Danne där vi var några stycken som gjorde anden i glaset, tror ju dock att någon flyttade glaset, kollade efter noga och kom fram till att det nog var Felix eller Jocke, haha. Sen gick vi ut och cyklade/gick till Mango, jag handlade lite snask. Nu sitter jag är här i min stora t-shirt och diggar såklart CK. Fattas ett par låtar som måste laddas hem.

Imorgon så ska jag till stan med My och Linnea, sen ska jag hem och äta med familjen och farmor och farfar som kommer ner och åker på lördag. Sen blir det nog My igen senare på kvällen. Ska köpa mig lite saker till skolstarten imorgon, så som kalander, pennor, block o.s.v.

Nu ska jag lägga mig och läsa skvaller tidning, Godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0