Död av trötthet

Fy vad jag är trött, helt uttömd på energi. Har bara sovit fyra timmar inatt och sen går man på en hel skoldag, tar bussen hem, hinner knappt ta det lugnt innan man ska iväg igen. Då var det dags för att sola och träna spinning. Spinningen var ju inte nådig direkt, svettades som aldrig förr.

Innan träningen så köpte jag ACO:s hudvårdsserie på apoteket. Men dom fattades en produkt som jag ska se om apoteket i stan har. Hoppas verkligen att det funkar för mig, för annars dör jag.

Tittar på Mean Girls just nu och jag vill inget än bara sova, men ska ut med hundarna klockan tio. Nu ska jag iallafall ner och hämta lite vattenmelon tror jag, om jag orkar.

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0