Frågor

När fyller du år: 25 Oktober
Tycker du om någon just nu: Tror jag inte
Om sex månader: Är det vår och då ska vädret bli BRA hela sommaren
Jag samlar på: Inget speciellt faktiskt ;)
Gröna eller röda äppeln: Gröna
Vem ringer du när du är arg/ledsen: Ingen
Gillar du golf: Usch nej, what's the point?
Vilken tid gick du upp idag: Vaknade nio, gick upp halv tio
Har du sovit i din egna säng inatt: Yes
Har du strumpor på dig nu: Nej
Hur svarar du i telefon: Hej de e Matilda eller bara Hej
Vad ska du göra ikväll: Jag ska nog leka med My :)
Var vill du bo när du blir stor: Stor är jag väl redan, men jag vill bo i NY i framtiden
Är det okej att gråta: Självklart!
När grät du senast: Igår
Vilken årstid tycker du bäst om: Våren
Laddar du ner musik och film från Internet: Jag har mina perioder
Vad skulle du göra om du vann en miljon:  Allt möjlig, shoppa och resa främst
Bär du glasögon eller linser: Nej
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Allt mellan 9-14
Har du piercing: Öron och navel
Vill du gifta dig: Yep
Vill du ha barn: Jao
Solar du ofta: Länge sen sist, måste sola denna veckan
Är du bra på att laga mat: Faktiskt en av mina bättre sidor
Gillar du att dansa: Ibland, ibland inte
Hur vig är du:  Har kvar en del vighet sen gympan, men jag är inte så vig
Vad dricker du helst när du är törstig: Vatten eller cola
Vilken är din favoritglass: Sandwich
Tror du på ett liv efter döden: Ja, faktiskt
Tycker du om sushi: Asaaagott
Vad äter du helst när du ser på film: Godis eller chips och cola
Bor dina föräldrar tillsammans: Ja
Har du tandläkarskräck: Inte alls! När jag var liten tyckte jag det var kul, haha
Vad heter du i mellannamn: Annie
Är du morgon eller kvällsmänniska: Kvällsmänniska mestadels, men morgonar kan funka
Vilken ögonfärg har du: Gröna, lite blått i
Vilka hårfärger har du haft:  Brunt i olika nyanser, rött
Har du någon gång gråtit dig till sömns: Ja
Biter du på naglarna: Nej
Är du beroende av något: Ärligt? Mat tror jag. Har man tråkigt äter man och vise versa
Hur ofta tränar/motionerar du: Borde tre gånger i veckan, men nu under sommaren har det varit segt
Senaste låt du hörde: Disturbia - Rihanna
Vad gör du på helgerna: Slappar, är med kompisar eller/och festar
Brukar du bädda sängen: Emellanåt
Har du kysst någon under den senaste veckan: Nope
Vad var det senaste du sa: Jag sjöng med till Disturiba, räknas det? Haha, annars kommer jag inte ihåg
Önskar du att du bodde någon annanstans: Oftast, men ibland gillar jag att bo här
Vem kramade du senast: Gruppkram med Hanna, Dina och Alex
Saknar du någon nu: Ja
Isåfall vem: Kompisar från MP1C
Hur många lampor har du i ditt rum? Fem om man räknar alla spotlights, annars tre
Vem ringde dig senast: Fia från turn
Vad är du allergisk mot: Jag vet inte, kanske. Brukar ha problem med att andas ibland
Var du glad igår: Till att börja med, ja
Vad är din favoritfärg: Alla färger är snygga i sig, utom neon-färger
Sminkar du dig: Oftast
Hur ser ditt rum ut: Orange, vita möbler och flickigt. FULT!
Känner du dig värdelös: Kan hända ibland
Känner du någon som har tagit självmord: Nej
Har du somnat i skolan någon gång: Nästan
Tror du på gud: Nej

Kommentarer
Postat av: Tessi

tack så mycket :)

har du haft en bra dag då? :D

2008-08-13 @ 16:23:51
URL: http://tessiilie.blogg.se/
Postat av: Perra

Fin blogg!

2008-08-13 @ 17:18:49
URL: http://typperra.blogg.se/
Postat av: Tessi

låter ju bra

jo min har varit okej.. startade väldigt tidigt

2008-08-13 @ 17:24:02
URL: http://tessiilie.blogg.se/
Postat av: Perra

Sv: Tack :)

2008-08-13 @ 18:12:54
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0