Fredag

Idag stack jag till stan med My och Linnea, köpte inget speciellt för jag måste hålla i pengarna, bara kalender, penna och suddi tills skolan börjar. Inne på H&M träffade jag Pauline, så hon följde med oss i stan. Sen på McDonalds så blev jag och Pauline själva när My gick. Så vi strösade rundor i stan tills klockan var sex. Då åkte båda hem till sig, Farmor och farfar kom till oss vid halv sju och hade med sig pappas motorcykel. Den är grymt jävla ful, den måsta lackas om och alla reservdelar måste bytas ut. Kommer typ bara var ramen som är av orginal ju, haha. Men den blir nog fin när pappa är klar med den.

Efter en titt på motorcykeln så åt vi allihopa, sen träffade jag My ett par timmar. Hon jobbar imorgon så jag var hemma redan halv elva och nu sitter jag här. Inget kul händer så ska snart lägga mig i sängen och kolla på en film som börjar klockan tolv.

Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0