God förmiddag

Nu har jag varit vaken i några timmar, gick upp klockan elva. Fast egentligen gick jag upp klockan tjugo över fem imorse och gick ut med hundarna, fattar ni hur jobbigt det var? Herregud, jag somnade nästan när jag gick där. Sen gick jag hem och raka vägen ner i sängen.

Snart ska jag ut med hundarna igen, i en timme. Men först ska jag kolla klart på Ellen Degeneres Show, haha. Sen ska jag kanske va med Pauline, men det känns knappt lönt eftersom jag måste hem i tid. Jag ska till stranden ikväll med några kompisar och festa lite nu för sista gången innan skolan.


Kommentarer
Postat av: Tessi

god förmiddag ;D

2008-08-19 @ 13:29:35
URL: http://tessiilie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0