God morgon

Jag är trött, men inte så trött som jag hade föreställt mig att jag skulle va. Gick och lade mig elva igår och kollade på sex and the city. Efter det så försökte jag sova, men det gick inte så jag läste ett kapitel i min bok, alla som känner mig vet vilken bok. Efter det så somnade jag gott, då var klockan nog ett. Sen gick jag upp sju idag, duschade, sminkade mig, tog på mig kläder och fixade håret och ändå ser jag ut som fan idag.

Om en halvtimme ska jag stå på parkeringen hos Louice, för hennes farfar ska köra oss till skolan. Jag hoppas bara att Mattias (media-rektorn) är på sin plats, för annars kommer jag inte hinna byta innan vi börjar och jag orkar inte gå in på rörlig bild, nejtack liksom. Jag vill bara sätta mig direkt på ljud, så blir allt bra.

När jag kommer hem måste jag städa och jag hatar det. Eftersom varken Oscar eller Erik bor hemma nu (Oscar är nästan alltid hos sin flickvän i Malmö), Mamma och pappa jobbar och jag går i skolan så blir städningen ännu mer. Föresten så värker fortfarande min fot, men jag haltar in lika mycket :)


Kommentarer
Postat av: Teela ♥

Halloj, vad gör du?

2008-08-21 @ 08:51:21
URL: http://www.metrobloggen.se/teela

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0