God morgon?

Kommer inte ihåg när jag somnade igår, men det var nog kring halv två kanske. Jag vaknade klockan halv fem och min hosta ville bara inte lägga sig. Så jag tänkte att detta är väl min morgon då. Men halv sex igen lyckades jag somna av något mirakel. Vaknar igen klockan halv elva och får världens hostattack och kan inte andas. Hosta suger.

Snart måste jag börja städa undan på mitt rum och dammsuga. Sen ska jag städa badrummet också innan mamma kommer hem, annars börjar hon väl tjata på mig. I övrigt vet jag inte vad dagen har att bjuda på, hoppas på att jag kan få hitta på något, men jag vet inte. Alla verkar så upptagna.


Kommentarer
Postat av: Liau

hhahahha men shh det säger vi inget om ;)

2008-08-09 @ 02:15:44
URL: http://liau.blogg.se/
Postat av: Malin

Bli medlem och få gratis smink med dig hem :)



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=11439

2008-08-09 @ 08:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0