Godmorgon

Vaknade precis och jag mår faktiskt en aning bättre. Dock är min hy i det värsta laget och ändå har jag inte ätit någon onyttigt på flera dagar, tvättat ansiktet varje dag och inte haft smink på fyra dagar. Jaja, det får väl se till att bli bättre. Nu är jag ändå bara hemma. Och om jag ska vara ärlig så tror jag inte att stockholm blir av, för Pauline hör aldrig av sig om det och jag orkar inte göra det mer, har redan gjort det ex antal gånger. Hon är alltid ute i sista minuten känns det som, man måste ju ändå beställa flygbiljetter minst en vecka innan man åker och vi ska åka på fredag om det ska bli något. Men strunt samma liksom, jag bryr nog inte mig inte ändå. Rätt skönt att vara hemma, haha.

Nu ska jag ner och ta mig en tallrik fil och kanske lite te, mums.

Kommentarer
Postat av: Fia

Fin blogg du har(:. Ha en bra dag!:D

2008-08-05 @ 12:38:14
URL: http://ffiaw.blogg.se/
Postat av: Lou

Svar: Tack för kommentaren! :) Krya på dig. <3

2008-08-05 @ 16:39:39
URL: http://thelou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0