Godmorgon

Jag lyckades! Jag kom upp klockan nio, även ifall jag inte somnade förräns vid tre igår. Det var riktigt jobbigt att ligga och vända och vrida på sig, men det blir förhoppningsvis tidigare ikväll.

Snart ska jag ner och fixa ihop lite frukost, men först så ska jag göra om min header som jag sparade med som ändå inte sparades. Men problemet är att så fort jag går in på Photoshop så segar sig hela datorn. Jag borde, men vill inte, sortera bort en massa filmer och bilder, kanske lite musik.

Sen när jag ätit frukost iallafall så ska jag börja fixa mig lite och höra av mig till Angeetuppen, se ifall hon tagit med Max till vetrinären, stackars katt. Den har blivit sjuk. Jag ska leka med Angee idag, sen får jag se om det blir sova över eller om jag åker hem och spenderar kvällen med My. Faktiskt ingen aning, men kvällen ska inte spenderas ensam iallafall, hihi.

Hoppas ni har sovit gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0