Godnatt

Nu så är det bestämt, jag ska prata med Mattias imorgon och byta tillbaka till rörlig bild och stanna där. Som min mamma sa, är jag nog en viljelös vimsa, haha. Men detta känns rätt, mer rätt än vad det gjorde när jag bytte till bild. Kommer bara skämmas otroligt mycket imorgon, dels inför medie-rektorn och sen inför Marianne (ljud-läraren). Men dom måste ju förstå att jag vill göra det som känns rätt. 

Snart så ska jag sätta mig framför tv:n och kolla på sex and the city och drömma mig bort i en värld full av mode, skor och sex, haha. Måste också kolla upp busstiderna för imorgon. Men sen så ska jag sova, eller försöka i varje fall. Kanske slipper idrotten imorgon med tanke på min tå, men faktiskt så vill jag röra på mig, så läk nu med dig din envisa tå! 

Kommentarer
Postat av: LOUICEN . the blog of

Vi kommer bli hatade. Haha. Nej, men de måste ju förstå att vi gjort fel bara. :)

2008-08-21 @ 23:43:37
URL: http://louicen.blogg.se/
Postat av: LOUICEN . the blog of

Jo, det är bättre att göra det rätt från början. ;)

Jag hoppas verkligen att alla förstår oss. (A)

2008-08-21 @ 23:57:28
URL: http://louicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0