Helgen

Dålig har jag varit på att uppdatera, eller iallafall i helgen. I lördags var jag ju hemma hos Erik och Nina för att fira. Det var väl helt okej, smörgåstårta är yummie. Sen åkte jag hem och fixade mig sen på bröllopsfesten som också var trevlig, tog inte bussen förräns två på natten.

Igår så slappa jag hela dagen lång, vaknade ju klockan två och sa adjö till farmor och farafar som varit hos oss i helgen. Sen på kvällen var jag på bio med Olivia och såg Mamma Mia, riktigt bra och mysig film. Tycker jag då.

Gick inte och lade mig färräns klockan halv fem imorse, så jag vaknade tjugo över tolv. Snälla någon, måste lägga mig innan ett idag iallafall, haha. Ska ner och äta frukost nu, sen ska jag fixa mig och sticka till Linda ett tag. Måste hem i tid för att gå ut med hundarna dock.

Kommentarer
Postat av: LOUICEN . the blog of

Okej. :)

Jag vill komma igång med träningen och skolan i ett så jag ska träna på torsdag, men vi kan sitta nästa vecka igen om det passar med skolan. ;)

2008-08-18 @ 20:29:52
URL: http://louicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0