Hemma från skolan

Japp, jag är hemma från skolan NU! Klockan är liksom halv sex, känns väldigt segt. Hade två långa lektioner idag, psykologi och multimedia. Men jag tror att båda dom lektionerna kommer bli väldans trevliga och vi har ju Ulf i psykologi och han är en bra lärare.

Idag blir det ingen träning, är fedetrött. Så snart ska jag tvätta av mig mitt smink och sen ska jag äta, för det har jag inte gjort sen kvart över elva idag, är hungrig som en ko. Efter det vet jag inte vad jag har lust till, antingen tv, dator eller bok.

Just det, vår gamla klass MP1C samlades idag för att prata om London ju. Nu känns det mer som om resan kommer bli av faktiskt, folk gav så mycket mer alternativ på insamling av pengar. Vi har nu 37 000 kr att beställa resa till för 25 stycken, vi behöver det dubbla. Så jag hoppas på sponsring från Volvo, Allers eller Öresundskraft, ska fråga allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0