Hos Angee

Nu sitter jag hos Angee och har varit här sen typ klockan tre. Vi har hunnit kolla på "Wedding Crashers" och den var kul. Sen så satt vi framför datorn och fick till sist för oss spela in roliga videos, det är liksom lite av tradition. Nu har vi precis gjort sallad och Greger har kommit hem, så han ska göra kotletter. Sen blir det matilimat. Vet inte riktigt när jag ska hem, men det blir någon gång lite senare. Men inte för sent bara, ska hinna inom Maxi och köpa nudlar.

Imorgon ska jag va med My men först ska jag inom stan och köpa ett par behövliga saker. Men men, nu känner jag mig osocial, så hejdå.

Kommentarer
Postat av: LOUICEN . the blog of

Lägg upp en video! :D

2008-08-14 @ 20:04:52
URL: http://louicen.blogg.se/
Postat av: angee

jag tänker inte kommentera, för jag fick inte :(((( HAHA! NU BLEV DU LEDSEN VA!! VA VA VAAA!!!! ditt fjärtpotatis :((((

2008-08-14 @ 20:08:16
URL: http://angeebanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0