Inget internet

Kom hem sent från skolan idag igen och då funkade inte internet, inte på hela kvällen. Jag hade också lagt upp planer för solning och träning, vad händer då? Jo, jag somnar och vaknar i perfekt tid för att missa träningen. Om jag bara vaknat en kvart tidigare så hade jag hunnit, blir så förbannad alltså. Ja, sen så åt jag och lade mig och läste, jag hann nog läsa 8 sidor innan jag somnade igen och sov i två timmar. Jag vill inte sova på dagen/kvällen, men mina ögon är så jävla trötta. Det hade inte gjort något om jag varit trött och inte behövt gå ut med hundarna. För om jag känner mig trött vid sju-tiden på kvällen, kan jag hålla mig till nio med att sova. Men sen är det hundarna som ska ut tio-halv elva, så då är det ju inte lönt att somna nio. Japp, det var lite invecklat kanske, haha.

Faktiskt så har jag bara användt den ACO-serien i ett par dagar och nu börjar alla finnar torka ut och det känns jättebra. Rekommenderar verkligen det. Hoppas bara att min hy ser ännu bättre ut på fredag, när jag ska till Retro.

Men nu ska jag lägga mig, är glad att jag inte har så jättelång dag imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0