Lördag

Det är lördag och jag kan tacka gudarna för att jag inte hostat en enda gång sen jag vaknade, en halvtimme sen då. Men jag kan inte tacka dom för att jag vaknade svettig som fan.

Jag kom inte hem förräns vid två igår, så därför vaknade jag så sent. Jag satt hemma hos Natalie, vi skulle kolla på någon film. Men istället blev det massa prat och sen spelade vi wii också, kan bara säga att jag är inget proffs, men med lite träning så är jag uppe i eliten, hehe. Jag var inte vaken länge när jag kom hem vid två, somnade halv tre i ett försök att kolla klart på hela scrubs.

Idag så ska jag va med Pauline, men det känns ju dock som hon är sur på mig. Eftersom jag inte kunde va med henne igår när hon ville, men man kan ju inte alltid va när det passar andra. Och man kan heller inte alltid få som man vill. Men men, det löser sig. Nu ska jag sätta mig framför tvn, jag borde äta frukost men jag är inte så sugen på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0