Morgon

Egentligen inte, det är ju förmiddag, men ändå. Vaknade för en halvtimme sen med radion i högsta hugg, fy fan vad rädd jag blev, haha. Om en halvtimme till ska jag till Natalie för vi ska ut och gå, det känns nödvändigt efter gårdagens mat. Egentligen åt jag inte mycket, men min mage klarade inte av det. Jag vet inte riktigt vad jag ska göra under dagen. Mamma och Pappa ska iväg till Tyringe så jag har huset för mig själv tills Oscar kommer hem från Malmö.

Imorgon så ska jag iväg till Höganäs. Hanna frågade ifall jag ville vara med och spela brännboll och jag tänkte inte vara någon pussy så jag är med. Tränar man bort några kalorier också. Nu kom jag på en sak jag måste göra under dagen, det är att duscha! Jag känner mig extremt äcklig, haha. Mitt hår ska tvättas big time. Sen har jag fått en ny innebrännare på överläppen. Varför kommer dom jävlarna? Jag har inte foundation längre ju och sen har jag inte ätit någon dåligt. Eller jo, jag har delat upp en godispåse för 22 kr på två dagar. Inger mer godis nu!

Massa babbel, nu ska jag kolla rundor på internet innan jag sticker till Natalie.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0