Inte morgonmänniska

Jag gick upp prick nio idag, jobbigt var det, jag är ingen morgonmänniska. Jag somnade nog fyra igår, ville att det skulle bli tidigare. Men man fastnar vid datorn, man fastnar vid tvn och man fastnar vid en bra bok så går bara tiden undan. Så jag är ganska seg nu. Min tå värker, men jag ska inte klaga, för känns som om jag gör det överallt, haha. Är man klumpig så får man räkna med en svullen tå.

Skulle ju egentligen lämnat en lapp om byte till ljud, men mamma har inte skrivit någon, hon ville disskutera det med mig först. Men hon kan ju iallafall inte förbjuda det, jag vill ändå inte fortsätta inom mediaområdet efter gymnasiet och jag kommer gå ut trean med högskolekompetens. Då gör det inget att man väljer lite efter vad kompisarna väljer. Glöm att jag går ensam med en massa nördar alltså.

En sak jag verkligen hade behövt är att börja sola igen, fy sören vad blek jag har hunnit bli. Om jag orkar kanske jag hänger med mamma till träningen och solar, sen går jag hem, eftersom jag inte kan träna ikväll. Om ni kollar på bilderna så kan ni se hur mycket färg jag tappat på ett par veckor. Jag var typ såhär brun på Emmaboda.

 

Kommentarer
Postat av: LOUICEN . the blog of

Åh, jag måste också sola!

Kanske hänger på. :)

2008-08-20 @ 14:15:43
URL: http://louicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0