Morsning Korsning

Jag somnade sent igår, skulle fixa saker i Photoshop med datorn var så långsam att det tog extra lång tid. Sen när jag väl skulle sova, så kan jag inte andas genom munnen för då blir det för torrt i munnen och halsen. Genom näsan går inte alls eftersom jag är täppt i den. Så jag längtar inte tills inatt.

Jag ställde klockan på tio idag, men jag snoozade till elva. Nu har jag duschat, sminkat mig och ska strax fixa håret och ta på mig kläder. Sen blir det frulle, antagligen rostade mackor och te som vanligt. Jag ska ju till väla idag, så jag hoppas att Olivia hör av sig snart, annars får jag ringa. Måste ju vara hemma så jag kan ta bussen tio över fyra på Ramlösa Station till Höganäs. Men Olivia ska jobba fyra så då har hon nog det i åtanke också.

Ha en trevlig dag nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0