MP2LJUD

Det är just den klassen jag går i nu, inte så nöjd med personerna som går där. Jag vill inte verka fördomsfull, men det är verkligen inga personer jag skulle kunna umgås med. Vi är alltså elva stycken i klassen, varav tre är tjejer (jag, Louice och Johanna). Nästan alla killar har gått om om jag uppfattar det rätt, så man kommer ju känna sig pluggis eller vad. Men jag tror att Johanna känner sig lättad över att jag och Louice bytte sådär i sista sekunden. Jag hoppas att ljud-lektionerna kan bli kul ändå, ser faktiskt mest framemot någon kul sändning med egen-gjord musik som är helt konstig, haha.

När man ändå är i klagosvängarna så kan jag ju ta upp att mitt hår just nu ser förjävligt ut. Kan inte få rätsida på det, det är typ ingen frisyr. Sen ser det ut som om jag har oranga slingor i det. Längtar tills frisören är avklarad och sen ska jag färga håret, antigen blondt eller brunt. Min hy, den är heller inte vacker. Fått en finne precis mellan näsan och munnen, haha, så fult. Men det gäller väl att ta hand om den.

Ja, men snart ska jag iallfall ta och kura ihop mig framför tv:n med en kopp te.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0