Nackspärr åt helvete

Det kan man nog säga att jag har. Vet inte ens om det är nackspärr, det blir liksom bara värre för var dag som går. Kan inte böja huvudet upp, ner, åt höger eller vänster. Har bölat några gånger så ont det gör. Om det inte blir bättre så måste jag till doktorn för detta är inte normalt. Sen så har jag tappat matlusten helt nästan. Det enda jag kan äta är fil och sånt. Åt en hemmagjord hamburgare precis, men den ville inte stanna kvar i magen så jag fick spy upp den. Gud, vill inte att det ska vara såhär nu. Det suger som fan!

Hade varit trevligt med en lite runda i friska luften med en kompis och prata av sig, men det verkar inte finnas någon som vill det. Nej, nu ska jag ner och säga till mamma att hon ska ringa och beställa tid hos doktorn så jag kan få något bra och smärtlindrande.


Kommentarer
Postat av: Lia

haha ja det kan vi bli ;) vem e du=

2008-08-07 @ 01:48:30
URL: http://mydear.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0