Oaktiv

Jag har inte varit så aktiv vid datorn idag, sorry för er som skrivit på msn, men jag hade glömt att ändra status. Jag vaknade nog vid halv tolv idag och fixade mig snabbt och åt frukost. Sen åkte mamma, pappa och jag med hundarna till någon hundpark i Löddeköping. Fick själv lite motion på agility-banan, haha. Men hundarna var duktiga. Sen åkte vi till Kallis på Råå och tog en glass.

Efter det har jag bara kollat på tv hela dagen, har varit en massa bra att se. Så mycket att jag fick spela in typ en och en halv film som jag nu ska kolla på. Om jag orkar allt vill säga. Men om man sammanfattar hela helgen, så har den varit seg efter partandet i fredags, men skön.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0