Partaj ikväll

Efter en kort dag i skolan, som kändes ganska lång, så är jag äntligen hemma. Men det får mig inte på bättre humör, eftersom jag ska städa hela ovanvåningen, inkl. toan. På idrotten idag så skulle vi gå-lunka-löp som det så fint heter på schemat, jag gick. Det hela får väl ett godkänt. Efter det var det matte-lektion. Matte B är så jävla svårt alltså, jag har räknat 4-5 uppg. och jag har behövt hjälp med varje och jag fattar inget. Liksom "s(90) av s(t) = ?", nej, jag orkar inte ens komma ihåg talet, för så var det inte. Jag kommer få IG, lätt, på detta.

Ikväll blir det party med girlsen, ska bli kul. Först hem till Natalie och kröka, kanske sjunga karaoke. Sen tar vi bussen och båten till gamla hederliga Retro, där jag inte varit på länge och dansar loss. Jag har dock problem med klädval, så jag tänker prova lite grejor och lägga in bilder på bilddagboken, så får folk hjälpa mig. (bdb: mattetilda)

Kommentarer
Postat av: LOUICEN . the blog of

Jag & Emilia är osäkra på om Retro har öppet ikväll. ;S

2008-08-29 @ 14:52:40
URL: http://louicen.blogg.se/
Postat av: LOUICEN . the blog of

uh, jag vet inte.

jag tror min pappa tycker det är konstigt om jag har varit hemma för att jag är sjuk. han kommer typ säga: "men om du inte orkar skolan orkar du väl inte vara med en kompis?"



jag har inte heller fixat pengar eftersom jag fick reda på att jag var tvungen att vara hemma ikväll. :(

2008-08-29 @ 15:55:18
URL: http://louicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0