Promenad

Vaknade tolv idag, min väckarklockan ville inte ringa, dåligt! Sen så slappade jag fram tills jag, My och Natalie bestämde oss för en promenad i parken. Efter promenad åkte vi till Oj och jag handlade godis. Funderar dock starkt på att kasta resten nu. Sen när vi kom hem så satte vi oss på en gräsmatta och pratade och sådant. Försökte planera hur vi skulle göra på fredag då vi ska till Retro. Först ska vi iallafall tura, sen ska vi va på Retro tills dom stänger tror jag. Efter det skulle vi till Statena (enligt Natalies blogg) och handla mat. Sen är det hem och sova hela dagen.

Nu ska jag ta ner disk från mitt rum och sätta i diskmaskinen. Efter det tänkte jag göra lite nudlar, mamma och pappa lagar ingen mat idag. Dom har varit iväg typ hela dagen och kommer nog hem om en halvtimme eller något.

Jag har också pengakris, vet inte riktigt hur jag ska få allt att räcka. Jag tror nog att jag ska försöka skaffa mig ett jobb innan den 25:e september så jag kan få lön då plus mitt studiebidrag. Då kanske jag får råd med lite nya kläder och färgning av hår hos frisören. Får ringa några städfirmor och scandic, MÅSTE! Tvinga mig, för annars gör jag inte det. Jag hatar att ringa viktiga samtal.


Kommentarer
Postat av: LOUICEN . the blog of

Vet du vad jag kom på idag?

På lördag eller söndag (kommer inte ihåg) är det den där middagen och det med Turn, så vi kan inte alls sova hela dagen. Jag tror inte jag kommer vara på Retro tills dom stänger. Det orkar jag icke. ;/

2008-08-24 @ 21:47:49
URL: http://louicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0