Sen uppgång

Vaknade klockan två idag och det ger mig fet jävla ångest, att bara sova bort hela dagen. Nu är jag iallafall duschad och påklädd, så snart ska jag träffa Pauline. Men hon är lite skeptiskt på att gå i regnet, för mig kvittar det. Jag har liksom en regnjacka och paraply så det spelar ingen roll. Det kommer nog regna hela dagen ändå så, det kommer sluta med att vi ändå inte kommer träffas. Sen kommer jag få höra pappas jävla hackande om att jag sover bort dagarna och att jag är lat och dum. Alltid! Jag har ändå gått upp vid tio eller elva varje dag och gjort något varje dag utom kanske någon enstaka dag. Plus att jag har varit sjuk, hatar verkligen pappa. Han hackar jämt på mig, har lust att sparka han i hans äckliga ölmage. Usch!!


Kommentarer
Postat av: Louicen

Sparka honom. En pappa ska fan inte bete sig så!

Uh, jag blir så arg på sånt.

2008-08-12 @ 19:34:58
URL: http://louicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0