Sista dagen

Nu är det alltså sista dagen av frihet innan skolan börjar igen, man kan ju säga att den inte blivit utnyttjad. Har varit seg hela dagen och nu vill jag inget annat än att gå och lägga mig, somnade på soffan. Men nej, måste hålla mig vaken till åtminstonde klockan tio för hundarna ska ut. Ser jag inte fram emot, eftersom jag är så trött och för att jag haltar fram. Jag ska nog ta Voltaren T imorgon så jag slipper smärtan.

Det blev ingen inlämning av lapp i dag som sagt, men mamma har skrivit en lapp till mig nu och godkänner mitt val av byte. Så imorgon ska jag till skolan en aning tidigare för att fixa med valet så jag bara kan gå raka vägen in på ljud. Det jag ser mest fram emot imorgon är att sitta på bänken och snacka med tjejerna, ska bli mysigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0