Sjuk

En vecka gick igen och nu skriver jag i min blogg, folk börjar nog sluta läsa nu, vet att det bara är ett fåtal som gör det ändå. Iallafall så blev det ju Emmaboda i onsdags och jag hade kul fram till lördag då jag vaknar upp i ett tält och jag vet inte vad som har hänt. Frågar Louice och hon sa att jag hade däckat kring tio-tiden kvällen innan. Tänker inte mer på det utan vill duscha och sådant, så det gör jag. Sen får jag panik och börjar gråta och vet inte vad jag ska ta mig till. Ville bara hem, så jag ringde mamma och pratade. Sen blev allt lite lugnare igen. Men så sa Frida och Kajsa att Kajsas mamma skulle hämta dom under dagen, så vi åkte alltså hem på lördagen istället. Det kändes väldigt skönt.

Tur var väl också det, för i söndags när jag vaknade så hade jag 39,1 graders feber, förkyldning, huvudvärk, näckspärr och gud vet allt. Så jag har nästan bara varit på mitt rum nu två dagar i sträck och det har varit skönt. Känns som om jag börjar komma tillbaka till verkligheten. För den senaste veckan har mina känslor varit rena berg och dahl banan och allt har kännts så overkligt. Imorgon hoppas jag på en friskare dag då jag kan känna smaken av mat igen, har nämligen tappat matlusten och gått ner tre, nästan fyra kilo. Synd bara att det inte syns.

Men nu blir det nog sängen som gäller för mig om jag ska bli frisk. Natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0