Stranden

Nu är jag hemma från stranden där jag var med ett gäng kompisar, det blev lite att dricka vilket jag ångrar. Men det gör jag alltid i efterhand. Det blev mest en massa snack, sen badade jag, Olivia och Emilia nakna, haha. Vi var helt sjuka alltså. När jag hade bytt om och skulle in i typ "omklädningsrummet", vilket är ett gäng bänkar i ett bås, så slog jag i foten i en stenkant och nu har jag jätteont där.

Jag ska även byta inriktig från rörlig bild till ljud. Vet inte om jag ska lämna in lappen imorgon eller på torsdag. Men det blir nog imorgon tror jag, jag ska antagligen ta mig dit med bussen själv och lämna in det. Louice ska ju också byta, vill liksom inte gå på rörlig bild som nästan bara består av nördar.

Nu ska jag bara sitta vid datorn och chilla, dricka cola och så. Imorgon ska jag bannemej upp klockan nio så jag ska inte stanna uppe allt för länge.

Kommentarer
Postat av: johanna

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH MATILDA NI ÄR SÅ JÄVLANS VÄRLDSBÄST OM NI BYTAR TILL LJUD .. MASSA KÄRLEK TILL ER SÅFALL :D:D:D <33

2008-08-20 @ 00:59:25
Postat av: Annette Jönsson

var det inte kallt att bada nu??

2008-08-20 @ 01:06:08
URL: http://nurseannette.blogg.se/
Postat av: Annette Jönsson

haha ja jag tänkte väl för ett dopp idag hade jag inte tagit frivilligt skratt

2008-08-20 @ 01:19:46
URL: http://nurseannette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0