Träning, jatack

Om en drygt en halvtimme så ska jag åka till tränigen, det ska blir så skönt att få svettas lite. Det blir kombipass, styrka sen spinning, men ska antagligen bara spinna i en halvtimme, för jag ska hinna sola också. När jag kommer hem måste jag röja undan på mitt rum också.

Det var skönt att sluta halv tre idag, ingen extrem dag. Psykologin är faktiskt riktigt kul, en lektion att se fram emot. Engelskan är inte alls kul, det är liksom för kliniskt. Gör det och gör det, tråkigt. Efter skolan stack jag, Louice och Angee till stan. Angee handlade byxor, jag fick det svårt i affären när allt var så snyggt och jag var så pank. Sen stack vi till UM och jag fick en tid, finally har jag gjort det. Nu är det bara för mig att komma ihåg. Om ni är vänliga så påminn mig, onsdag den 10/9 kl: 13.45. Do not forget.

Nu ska jag läsa, hejdå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0