Under förväntan

Det blev som jag trodde.. Angee hörde inte av sig och My har jag ringt, men hon ligger visst och sover. Så det kommer inte bli något. Jag blir så jävla förbannad på sånt här och ledsen. Vissa personer kan inte hjälpa att dom inte kan va. Men när man inte vill gå ut för att det småregnar eller inte kan för att man sover, då undrar man vad man har för kompisar? Jag känner mig besviken och helt jävla lurad på något sätt. Så fort jag bestämt med någon så blir jag glad för att jag kan lämna denna skithålan som jag lever i just nu, men sen så blir det iallafall ingetting av det. Ibland provar jag att inte planera något utan att bara spontanfråga, igår frågade jag till exempel fyra stycken om dom bara ville hänga med mig till willys, tar väl tre kvart högtst? Inte en enda av dessa kan eller vill. Borde man ge upp hoppet om att få ha lite kul? Jag vill bara gråta, men det patetiska är att jag kan inte förstöra mitt smink ifall My skulle ringa mig. Jag känner mig besviken och samtidigt enormt patetisk. Jag ska aldrig mer förvänta mig något.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jaså en helsingborgare? Nej tycker ni bjöd på fint väder idag.. väldigt positiv överraskning =)



Alltid trist när ingen hänger på.

2008-08-13 @ 19:31:50
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Louicen

Uh, sådär känner jag också ibland. :/

Jag hade kunnat vara typ närsom om jag var hos daddy.

Kommer dit på söndag så nästa vecka kan vi göra något! :D

2008-08-14 @ 00:31:51
URL: http://louicen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0