Veckans slut

Nu är det ny vecka! För närmare bestämt 53 minuter sedan. Idag har jag varit ute mycket och gått. Vaknade elva i förmiddags ju, jag och Natalie var nog ute i 40 minuter och gick. Sen gick jag hem och duschade, åt fruskost. Sen fick jag ryck och gjorde ordning i hela min garderob och kastade några kläder. Nu är det lite mer organiserat och jag kom på att jag har mycket kläder och jag har visst 15 par skor också. Kanske inte så mycket, men mycket mer än vad jag trodde.

Sen ringde My och hon kom till mig. Efter ett tag så kom även Hezha och vi tre gick ut, sen skulle My hem och äta. Då gick jag och Hezha en runda med dogzen i en timme sen skulle han också hem. Dröjde inte länge förräns My hade käkat så då träffades vi och gick till Maxi ända borta vid Råå, duktigt. Sen tillbaka igen och träffade Jocke. Vid elva skulle My hem så då gick jag med Jocke och mötte Olivia så gick vi någon timme i parken.

Nu är jag hemma igen och ska snart lägga mig i sängen och läsa, jepp, läsa! För på tv finns det inget och datorn är inte så underhållande även om CK spelas, det enda som är kul. CK's musik gör mig så glad, han är en kul prick alltså.

Nästa vecka så blir det mycket att göra, men kul. Ska till väla imorgon med Olivia och Jocke och köpa mig ett par chinos. Sen ska jag till Höganäs på kvällen och träffa Hanna, ska vara med och spela brännboll. På tisdag vet jag inte vad som händer. På onsdag ska jag va med Angee-tuppen och vi ska mysa bara vi, längesen. Sen ska jag va med Johanna någon gång också. Ska också va med Louice, men när vet jag inte. Sen ska jag träffa My med, men hon jobbar och så. På söndag ska jag på bio och se Mamma Mia med Olivia. Sen nästa vecka igen så ska jag till Retro, dom som vill med får säga till!

Låååångt inlägg, puss och natti natt <3

Uppdatering: Jag är lite knäsvag här! Var inne på CK's bilddagbok och kommenterade en bild och tackade för en bra föreställning. Han svarade och tackade för röjet, men nu kollar han massa bilder i min bdb, gud alltså. Känns på något sätt så pinsamt. Känner mig som en liten kär flicka, hahaha.

Kommentarer
Postat av: Lou

Vi ska inte jobba denna veckan då antar jag? Haha. :D

Puss! <3

2008-08-11 @ 13:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0